воскресенье, 24 апреля 2016 г.

Поняття web-сторінки

 ▪ Відкриті сайти. Всі сервіси сайту цілком є доступними для всіх відвідувачів і користувачів. 
▪ Напіввідкриті сайти. Для доступу до ресурсів чи сервісів сайту необхідно зареєструватися, зазвичай, безкоштовно. 
▪ Закриті сайти. Цілком закриті службові сайти організацій, зокрема, корпоративні сайти, особисті сайти приватних осіб. Вони є доступними для вузького кола користувачів. Доступ для нових користувачів, зазвичай, надається через запрошення (інвайти) або через адміністратором до переліку допущених осіб.


За природою вмісту:

▪ Статичні сайти. Вміст сайту формується розробником і в подальшому не змінюється. Користувач бачить файли в тому вигляді, в якому вони зберігаються на сервері. 
▪ Динамічні сайти. Вміст генерується спеціальними програмами (скриптами)  і формується залежно від дій користувача на підставі інших даних з визначених джерел.

За фізичним розташуванням:

▪ Зовнішні сайти мережі Інтернет. 
▪ Локальні сайти, які є доступними лише в межах локальної мережі. Це можуть бути як корпоративні сайти організацій, так і сайти приватних осіб в локальній мережі провайдера.

За схемою представлення інформації, її об'єму і категорії вирішуваних завдань:

▪ Інформаційні ресурси:
— Тематичний сайт — сайт, що надає специфічну інформацію з певної теми.
 Тематичний портал — надвеликий ресурс, який надає вичерпну інформацію з певної тематики. Портали є подібними до тематичних сайтів, але додатково містять засоби взаємодії з користувачами і дозволяють користувачам спілкуватися в рамках порталу (форуми, чати).

▪ Інтернет представництва власників бізнесу (торгівля чи послуги, які не обов’язково безпосередньо пов'язані з Інтернетом):
— Сайт-візитка — містить загальні дані про власника сайту (організацію або приватну особу): сфера інтересів, біографія, фотогалерея, контактні дані. Тобто, це є докладна візитна картка.
— Представницький сайт — так іноді називають сайт-візитку з розширеною функціональністю: докладний опис послуг, прас-листи, реквізити, схема проїзду, відгуки, форма зворотного зв'язку тощо.
— Корпоративний сайт — містить повну інформацію про компанію, послуги, продукцію, події в житті компанії. Відрізняється від сайту-візитки і представницького сайту повнотою представленої інформації, часто містить різні функціональні інструменти для роботи з контентом (пошук інформації, календарі подій, фотогалереї, корпоративні блоги, форуми). Може бути інтегрованим з внутрішніми інформаційними системами компанії (наприклад, бухгалтерськими системами). Може містити закриті розділи для різних груп користувачів — співробітників, дилерів, контрагентів.
— Каталог продукції — в каталозі надано докладний опис товарів/послуг, сертифікати, технічні і споживчі дані, відгуки експертів тощо. На таких сайтах розміщується розширена інформація про товари чи послуги, яку зазвичай не вказують у прайс-листі.
— Промо-сайт — сайт про конкретну торгову марку або продукт, на таких сайтах розміщується вичерпна інформація про бренд, різні рекламні акції (конкурси, вікторини, ігри тощо).
— Інтернет-магазин — сайт з каталогом продукції, за допомогою якого клієнт може замовити потрібні йому товари. Використовуються різні системи розрахунків: пересилка товарів післяплатою, автоматична пересилка рахунку факсом, розрахунки за допомогою пластикових карт чи інші типи розрахунків.

Інтернет - магазин – це:
нові можливості для бізнесу;
- розширення ринку збуту;
- залучення широкої аудиторії клієнтів;
- скорочення витрат.

▪ Веб-сервіс — це послуга, що створена для виконання певних завдань в рамках служби Веб:


 Дошка оголошень.
— Каталог сайтів.
— Пошукові системи.
 Поштовий сервіс.
 Веб-форуми.
— Блоговий сервіс.
 Сервіс зберігання  та обміну файлів.
 Сервіс створення та редагування документів — наприклад, Google Docs.
 Зберігання фотографій — наприклад, Picnik, ImageShack, Panoramio, Photobucket.
 Зберігання відео — наприклад, YouTube, Dailymotion.
— Соціальні мережі — наприклад, Vkontakte.
 Спеціалізовані соціальні мережі — наприклад, Odnoklasniki.

Комментариев нет:

Отправить комментарий